Історія двох юристів, або як не втратити свою вигоду.

«Мері шукала юриста, щоб розлучитися з чоловіком. Вона Звернулась до двох юристів і запитала у кожного, скільки ті візьмуть за свої послуги. Вона задала це питання, тому що не знала, про що запитати, - раніше їй розводитись не доводилося, і цей досвід був для неї зовсім новим. Вона не уявляла, чим один юрист відрізняється від іншого і в чому суть процесу, тому і зацікавилася розцінками. (Це норма для будь-якого бізнесу в будь-якій сфері діяльності: коли немає інформації про цінності, всі питання зводяться до ціни. (Г.І. (Гойда Ігор)) Так і в роботі ріелтора: є ціна його послуги і є цінність. Клієнт завжди щось робить в перший раз, в тому числі, купує або продає. І він просто не може знати, як це зробити правильно, зробити так, щоб не залишитися в дурнях.)

Перший юрист сказав, що бере за свої послуги 250 доларів на годину і буде щасливий допомогти Мері. «Коли Вам зручно призначити зустріч?» - Уточнив він. Мері сказала, що поки не готова назвати дату (їй хотілося почути відповідь другого юриста).

Другий, коли Мері до нього додзвонилася, не поспішав називати ціну. Спочатку він поставив Мері кілька уточнюючих питань, потім вислухав її розповідь, після чого сказав:

«Знаєте Мері, ми відрізняємося від інших адвокатських бюро в цьому районі, особливо в тому, що стосується шлюборозлучних процесів. Ми прагнемо до того, щоб в кожному випадку знайти рішення, прийнятне для обох сторін, - не тільки для нашого клієнта, але і для іншого учасника процесу.

При такому підході більш 70% наших клієнтів зберігають після розлучення дружні стосунки з колишнім подружжям і набагато швидше звикають до нового життя в новій якості. » (Г.І. Після укладання угоди дві сторони (покупець і продавець) щасливі, задоволені. Без злості, а з посмішкою на обличчі потискують один одному руку. Продавець платить гонорар своєму ріелтору, той ділиться своєю комісією з ріелтором покупця (якщо він є, а він повинен бути!), а покупець вже думає, як запросити гостей на новосілля. Багато хто скаже, що так не буває. БУВАЄ. Тільки за умови, що ви звернетесь до «Другого юриста».)

Його слова не були порожніми хвастощами: він повідомив Мері, що його секретар надішле їй інформацію про попередні процеси. Та ж інформація містилася і на веб-сайті бюро, в їх рекламних брошурах і озвучувалася на публічних виступах. (Г.І. Так, клієнт повинен бачити, а не тільки чути, результати роботи. Тому важливі Письмові відгуки Клієнтів, подячні листи. Адже не важко, та й приємно показати те, що ти заслужив не тільки гонорар, а й похвалу, констатацію того, що ти знаєш толк в своїй роботі. Тому сторінка нашого сайту «відгуки» є однією з найголовніших сторінок. а у Вас є свій веб-сайт? Ні? Обов'язково створіть. Інакше Вам довго ще прийдеться копати величезну яму дитячою лопаткою.)

«Такий підхід, - продовжував юрист, - полегшує розлучення нашим клієнтам і їх колишнім дружинам, особливо ж він допомагає дітям, яких ми вважаємо у багатьох відношеннях найбільш важливими учасниками будь-якого шлюборозлучного процесу». Ще він розповів, що його бюро розробило кілька варіантів пом'якшення розриву між подружжям, і в підсумку додав, що в результаті вони, як правило, завершують оформлення розлучення на 25% швидше, ніж інші фірми.

І лише після всього цього він назвав свої розцінки - 300 доларів на годину.

Як по-вашому, кого вибрала Мері? Ви навряд чи помилитеся припустивши, що вона зупинила свій вибір на другому юристі. Той розповів Мері про унікальність свого бюро, про те, які вигоди обіцяє їй співробітництво, та яка цінність його пропозиції. І нехай його розцінки на 20% вище, ніж у конкурента, це цілком виправдовувалося скороченням часу оформлення розлучення і кращою якістю обслуговування. (Г. І. Сьогодні багато клієнтів починають свій діалог з тим, хто зможе знайти краще рішення для існуючої проблеми, з питання: а скільки Ви берете? Але це тема окремої розмови. І все-таки часи змінюються, і все більше клієнтів готові платити за Якість. Слово конкуренти - не подобається мені. Нехай навіть і кажуть - здорова конкуренція. Як на мене, то краще - колеги, а ще краще - Партнери по бізнесу.)

А ось якби другий юрист не витратив час, викладаючи Мері все це, якби він просто сказав: «Моя такса - 300 доларів на годину», він втратив би клієнта - Мері вибрала б першого юриста. »

(Г. І. Я б звернувся до «другого». Дуже хочеться стати майстром в своїй роботі. У роботі, яку я люблю і яка мені дуже цікава. Створювати ціннісні пропозиції для клієнтів завдяки яким вони будуть раді і щасливі - сьогодні це місія нашого агентства нерухомості «ГІД РІЕЛТІ». Є до чого прагнути і що виконувати! "Дорогу осилить той, хто йде» - і ми йдемо до своєї мети. Тільки вперед! Заради задоволеного і щасливого клієнта!)

З повагою, Гойда Ігор - BOSS АН «ГІД РІЕЛТІ »

Комментарии для сайта Cackle